Subject: Teavitus avalikest üritustest Viljandi vallas
From: "Rivo Aren" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 12:50:56 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Anname teada järgmistest Viljandi vallas toimuvatest avalikest üritustest:

1.	07.06.2025 toimub avalik üritus Võrtsjärve kala- ja käsitöölaat
2025 Jõesuu puhkealal, Vaibla küla, Viljandi vald. Korraldaja Jõesuu
Jahtklubi MTÜ (Anmar Pihlak, tel 5066426, [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ).
2.	21.06.2025 toimub avalik üritus Kärstna jaanipäev 2025 Kabelimäel,
Kärstna külas, Viljandi vallas. Korraldaja MTÜ Kohaliku Elu Edendamine
(Valmar Haava, tel 56272188,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]).
3.	21.06.2025 toimub avalik üritus Vana-Võidu küla jaanituli 2025
Koolmeistri tee 2A kinnistul, Vana-Võidu külas (kinnistu omaniku Viljandi
Kutseõppekeskuse nõusolek olemas). Korraldaja Vana-Võidu Külaselts MTÜ
(Hele Lääts, tel 55581996,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]).

Lugupidamisega

Rivo Aren

majanduse peaspetsialist

-------------------------------------------
Viljandi Vallavalitsus

Sakala 1, Viiratsi alevik, Viljandi vald

70101 Viljandi maakond

515 6678
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viljandivald.ee/> www.viljandivald.ee